کاربر گرامی خواهشمند است موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات ، ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‌سایت تک بیمه و استفاده ازخدمات آن به معنای آگاهی از شرایط و قوانین استفاده از این خدمات و پذیرفتن آنها می‌باشد ،  شرایط و قوانین مذکور  متأثر از شرایط و قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف‌کننده و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران   می باشد .

 لازم به ذکر است  ، شرایط و قوانین مندرج در سایت ، جایگزین کلیه‌ی توافق‌های قبلی محسوب می‌شود و استفاده از هر گونه خدمات این سامانه به عنوان یک قرارداد ضروری تلقی می‌شود. لذا خواهشمند است در صورت وجود هر گونه ابهام با کارشناسان ما مشورت نمایید.

 

سایت تک بیمه یک سامانه مدیریت فروش برخط و متعلق به شرکت کارگزاری بیمه تحکیم آتیه نوین می باشد که نسبت به عرضه خدمات بیمه در سطح کشور اقدام می نماید.

تعاریف بیمه ای :

شرکت بیمه طرف قرارداد ، یکی از شرکت‌های بیمه می باشند که اصالت و اعتبار فعالیت‌شان از طرف بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مورد تایید قرار گرفته و با شرکت تحکیم آتیه نوین با مجوز های قانونی لازم، نسبت به عرضه خدمات آنها از طریق سایت تک بیمه اقدام می نماید.

مشتری یا کاربر یا بیمه‌گزار به شخص حقیقی یا حقوقی گفته می‌شود که با اطلاعات شخصی خود نسبت به ثبت سفارش یا هر گونه استفاده از خدمات  سایت تک بیمه اقدام نماید ، شخصی که در سامانه با استفاده از اطلاعات خود نسبت به ثبت سفارش، خرید یا دریافت خدمات برای شخص سومی اقدام می‌کند، نیز از طرف تک بیمه به عنوان مشتری شناخته شده و ملزم به رعایت تمامی قوانین حاکم می‌باشند.

سایت تک بیمه یک سامانه مدیریت و فروش آنلاین بیمه می‌باشد ، آنچه که کاربر می‌تواند از این سامانه دریافت نماید،  خرید بیمه‌نامه و یا خدمات مشاوره اعم از صدور یا خسارت برای نیازهای بیمه ای کاربر است.

استفاده از خدمات مشاوره در حیطه خرید بیمه نامه و خدمات پس از فروش اعم از خسارت بیمه برای کاربر رایگان و خرید بیمه‌نامه برای مشتری شامل هزینه می‌باشد. کلیه بیمه‌نامه های قابل فروش درسایت تک بیمه  با توجه به درخواست مشتری توسط شرکت بیمه مورد تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر و برای کاربران مطابق با آدرس ثبت شده بصورت رایگان ارسال خواهد شد.

تمامی قیمت‌های ارائه شده در سامانه با توجه به مصوبات شورایعالی بیمه از طرف شرکت بیمه اعلام می‌شود و این سامانه  هیچ گونه دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد .

  چنانچه در زمان صدور تغییرات کاهشی در مبلغ حق بیمه ایجاد شود ، تخفیفی از طرف سایت تک بیمه بر روی قیمت ها اعمال و در صورتحساب  کاربر اعلام خواهد شد ، از آنجا که خدمات ارائه شده ما درسامانه وابسته به شرکت‌های بیمه می‌باشد، انصراف از دریافت بیمه‌نامه منوط به قوانین داخلی شرکت صادرکننده‌ بیمه می‌باشد.

تماس با ما :

شما می‌توانید  به آدرس info [at] takbimeh [dot] ir ایمیل ‌بزنید یا با کارشناسان  ما ارتباط آنلاین داشته باشید . این ارتباط از کانال‌های الکترونیکی انجام می‌شود و کاربر موافقت می‌کند که پاسخ درخواست خود را نیز به صورت الکترونیکی دریافت نماید.

آدرس و شماره تلفن و ایمیل اعلامی از طرف مشتری و تمامی ارتباطات  با مشتری بصورت کاملا امن در سامانه محفوظ است . همچنین شما می توانید از طریق شماره تلفن ۶۵ – ۰۲۱۸۸۹۷۸۴۶۰    با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سایت تک بیمه  متعهد است  از حریم شخصی شما محافظت نماید و از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود جهت حفظ اطلاعات شما استفاده نماید. تمامی مطالب ارائه شده در وبسایت  مانند متن ها، طرح های گرافیکی، لوگو، موارد قابل دانلود و تمامی محتوای تولید شده به عنوان اموال حقوقی کارگزاری تحکیم آتیه نوین و سایت تک بیمه  محسوب میگردد  و هر گونه استفاده از آنها پیگرد قانونی  دارد.

ساعات کاری :

روز کاری به معنی شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ٨ تا ١۶ و پنج شنبه از ساعت ٨ تا ١٢ به استثنای تعطیلات رسمی در جمهوری اسلامی ایران می‌باشد ، کلیه سفارشات و درخواست های کاربران در طول اولین روز کاری پس از تعطیلات بررسی و در دست اقدام قرار می‌گیرند. کاربران می‌توانند در تمامی ساعات شبانه روز در هفته و به صورت ۲۴ ساعته اقدام به ارسال درخواست نمایند.

تمام درخواستهای خرید بیمه که در ساعات اداری به سامانه تک بیمه  ارسال شوند طی همان روز و چنانچه درخواستی خارج از ساعات اداری باشد ، در اولین روز کاری بعد از ثبت درخواست در دست اقدام قرار می گیرند، تک بیمه  تمام تلاش خود را خواهد نمود تا بیمه‌هایی  با محدودیت زمانی را در اولویت قرار داده و در زمان کوتاه‌تری پیگیری نماید.

چنانچه درخواست مشتری به هر عنوان امکان عملی شدن را نداشته باشد،ما  ملزم می باشیم در اولین فرصت  مشتری  را مطلع نموده  و نسبت به عودت وجه پرداختی کاربر اقدام ‌نماییم.

 کاربر موظف است در هنگام ثبت درخواست خرید با آگاهی کامل و اطلاع از شرایط بیمه‌نامه درخواستی خود اطلاعات مورد نیاز جهت خرید بیمه‌نامه جدید را به دقت وارد نماید و در هنگام تحویل بیمه‌نامه جدید نسبت به تحویل بیمه‌نامه قبلی اقدام نماید.

چنانچه اطلاعات ارسالی توسط کاربر دارای هر گونه ایرادی باشد یا در هنگام تحویل بیمه‌نامه جدید ، بیمه‌نامه قبلی تحویل نگردد ، درخواست خرید کاربر غیر معتبر بوده وتک بیمه حق پیگیری جهت جبران ضرر و زیان احتمالی را برای خود محفوظ می‌داند . بدیهی است، در صورت نبود شرایط ذکر شده، بیمه‌نامه تحویل داده نمی‌شود.

 کاربران می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای دریافت سفارش خود وارد نمایند و در این صورت تحویل گیرنده هنگام دریافت می‌بایست کارت شناسایی ارائه نماید  و بیمه نامه قبلی را نیز به همراه داشته باشند.

 تمامی بیمه نامه های صادر شده دراین سامانه ، کاملاً مطابق با درخواست مشتری صادر می شود ، تمام مواردی که مشتری در هنگام خرید در وبسایت و  یا اپلیکیشن وارد می نماید، از جمله سابقه ی عدم خسارت ، سطح پوشش های مالی و جانی مورد درخواست، پوشش های جانبی تکمیلی بیمه نامه و دیگر موارد انتخابی، به عنوان درخواست قطعی مشتری تلقی شده و تمام مسئولیت ناشی از انتخاب های انجام شده بر عهده ی مشتری می باشد.

 کاربر موظف است جهت نهایی نمودن سفارش، مبلغ بیمه‌نامه شخص ثالث را از طریق درگاه پرداخت درون سایت https://takbimeh.ir به صورت آنلاین پرداخت نماید. چنانچه به هر دلیل امکان پرداخت در محل وجود داشته باشد ، در هنگام ثبت درخواست به اطلاع مشتری می‌رسد و در این صورت نهایی نمودن سفارش منوط به پرداخت آنلاین نمی‌باشد.

 تحویل سفارش در مکان‌هایی که دارای آدرس قابل استناد نمی‌باشد، همانند اماکن عمومی، امکان پذیر نخواهد بود  به استثناء افرادی که به صورت ثابت در آن محل مشغول فعالیت رسمی باشند. (به عنوان مثال کارکنان فرودگاه‌ها)

 کاربر می‌تواند در هر مرحله قبل از پرداخت مبلغ بیمه‌نامه، از خرید خود انصراف دهد. چنانچه درخواست انصراف پس از پرداخت مبلغ بیمه از طرف مشتری اعلام شود و بیمه درخواستی مشتری هنوز صادر نشده باشد، این سامانه  موظف است تمامی مبالغ پرداختی را به مشتری عودت دهد و در صورتی که بیمه درخواستی مشتری صادر شده باشد، عودت وجه  مطابق قوانین جاری و منوط به قبول شرکت بیمه جهت ابطال بیمه خواهد بود، در غیر این صورت عودت وجه مقدور نمی‌باشد.

از لحظه ورود کاربر با نام کاربری اختصاصی خود، کاربر می‌تواند از خدمات سامانه استفاده نماید. ورود کاربر به معنی قبول همکاری با سامانه می‌باشد. کاربر می‌تواند در هر لحظه از حساب کاربری خود خارج شود یا اپلیکیشن را از روی دستگاه خود حذف نماید اما این موضوع به منزله انصراف از همکاری با سامانه نمی‌باشد. جهت خاتمه‌ی همکاری کاربر می‌تواند درخواست خود را از طریق ایمیل info[at]takbimeh [dot] ir  به پشتیبانی سامانه  اعلام نماید، ما سعی می‌کنیم ، در تمام حالات نسبت به ارائه‌ی خدمات مطلوب به مشتری اقدام نماییم ولی در صورت درخواست مشتری نسبت به حذف اطلاعات مشتری و قطع همکاری اقدام خواهیم نمود. لازم به ذکر است استفاده از خدمات سامانه  هیچ محدودیتی برای مشتری جهت استفاده از خدمات سایر شرکتهای بیمه‌ای یا سامانه‌های مشابه ایجاد نمی‌کند.

اسکرول به بالا